Cele jakie obraliśmy w pierwszej fazie budowy projektu:

 

  • Stworzenie zgranego i kreatywnego zespołu projektowego;
  • Analiza rynku budowlanego;
  • Analiza potrzeb klientów;
  • Stworzenie zarysu portalu;
  • Ustalenie wartości portalu;
  • Dokonanie analizy firm wdrożeniowych e-commerce;
  • Wybór zespołu wdrożeniowego;
  • Przygotowanie podstawowych założeń funkcjonalnych portalu;
  • Ustalenie budżetu projektowego oraz metod finansowania projektu.

Rok 2015 to rok przygotowań, analiz, zbierania potrzeb oraz poszukiwania szans rynkowych. Ten rok to również cały szereg działań związanych z przygotowaniem finansowania projektu. Budujemy również siedzibę firmy, zgodnie z wcześniej ustalonymi założeniami. Główną cechą biura ma być biuro open space na 16 stanowisk oraz biura przeszklone, co będzie nadawać świetny i nowoczesny klimat.

Ważnym aspektem było również zasięgniecie wiedzy z dziedziny e-commerce, omnichannel. Rozmowy z topowymi sklepami internetowym, firmami wdrożeniowymi oraz pasjonatami branży e-commerce znacząco wzbogaciły nasze know- how. Poprzez zdobycie wielu cennych informacji, ustaliliśmy w którą stronę należy się kierować. Dość istotnym zadaniem było wybranie firmy wdrożeniowej. Na rynku polskim jest kilka renomowanych firm z bogatym portfolio, oraz szereg mniejszych firm, które również wykonują wiele ciekawych i często zaawansowanych projektów. Wraz z wyborem firmy wdrożeniowej doszedł również temat wyboru odpowiedniego serwera. Okazało się że to też temat rzeka. Wiele polskich i zagranicznych firm oferuje różne pakiety hostingowe, serwery dedykowane, przystosowane do różnych aplikacji czy rozwiązań.

Już niebawem pojawi się szereg nowych informacji o naszych działaniach.