Narzędzia marketingowe wspierające handel

Narzędzia marketingowe wspierające handel

Narzędzia marketingowe – jako element wspomagający handel

Promocje to jeden z elementów, który pomaga oddziaływać na odbiorców produktów, co prowadzi do aktywizacji sprzedaży. Promocje mają różny charakter, przez co często kojarzone są z natrętnym i usilnym wciskaniem produktu. Niestety ten obraz promocji powoduje często, że, przechodzimy obojętnie obok ciekawych okazji zakupu produktu. Czy to promocja procentowa, promocja – „drugi produkt w cenie jednego”, czy też dodatkowy bonus przy zakupie produktu wszystkie takie działania łączy jeden cel – przyciągnięcie i spełnienie potrzeb klienta.

W naszej platformie zależy nam na trafnym kierowaniu promocji do odpowiedniego odbiorcy. Zależy nam, by klient sam decydował jakie promocje i z jakiej branży go interesują. Nie chcemy by promocje „odstraszały”, wręcz przeciwnie mają przyciągać potencjalnych odbiorców oraz podnosić konwersję zakupów.

Oprócz promocji ważnym elementem marketingowym jest również informacja o wszelkich nowościach. Taką informację też chcemy kierować do odpowiedniej grupy klientów. Za pośrednictwem modułów promocyjnych, klient będzie w stanie sam wybrać producentów czy też branże, z którymi chciałby się zapoznać i które go interesują. Poprzez takie działania żaden klient nie będzie miał problemów z pojawieniem się promocji czy nowości, którymi nie jest zainteresowany. Warto zwrócić uwagę również na to, że takie promocje i nowości będą trafiać bezpośrednio na stronę główną, co da pewność, że nie pominiemy żadnej ciekawej okazji, czy nowego produktu.