Prowadzenie programów lojalnościowych

Prowadzenie programów lojalnościowych

Programy lojalnościowe – czyli wspieramy najlepszych partnerów handlowych

Przewidujemy prowadzenie programów lojalnościowych dla najbardziej zaangażowanych partnerów handlowych. Wraz z producentami i dystrybutorami będziemy się starali proponować atrakcyjne programy lojalnościowe. Jak wiemy zdecydowana większość Polaków, uczestniczy w różnych programach lojalnościowych. Takie programy pomagają zwiększyć sprzedaż, a klientowi dają możliwość uzyskania ciekawych bonusów. Do najbardziej popularnych programów lojalnościowych należy zaliczyć premiowanie każdych zakupów. Ten system jest nam znany choćby z dużych sieci handlowych. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów można je wymienić na nagrody rzeczowe. Warto również zauważyć, że udział w takich programach często przynosi dodatkowe korzyści. Jedną z nich może być uzyskanie rabatu bądź zniżki.

Przynależenie do programu lojalnościowego może mieć wpływ na częstsze zakupy w wybranym sklepie, platformie, choćby z myślą o przyszłych rabatach, obniżkach. Dla producentów jest to również ciekawa propozycja, biorąc pod uwagę fakt, że programy lojalnościowe są efektywne i mają realny wpływ na sprzedaż. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 100 programów lojalnościowych. Wydaje się, że, tego rodzaju działania marketingowe na stałe zagościły na polskim rynku. Ważnym elementem prowadzenia takich programów są jasno określone zasady, których klienci są świadomi. Tworząc takie programy, warto systematycznie wyjaśniać, na czym one polegają i jakie korzyści przynoszą, a efektów można się spodziewać w dość krótkim