O platformie

O platformie…

Czyli dlaczego budujemy największą polską platformę budowlaną.
  eCommerce czyli inaczej handel elektroniczny to ciągle rosnące oraz rozwijające się medium sprzedaży. Dziś dzięki dużym możliwościom sieci Internet handel elektroniczny jest prostszy, szybszy oraz bardziej efektywny. Coraz częściej zakupy dokonujemy za pośrednictwem komputerów, tabletów, czy smartfonów. Firma Global System wychodzi naprzeciw nowym możliwościom handlu elektronicznego. Wybudowaliśmy portal budowlany, swoistą encyklopedię branżową, w której umieszczamy wszystkie informacje dotyczące materiałów budowlanych, instalacyjnych, produkowanych i dystrybuowanych na rynek polski. Oferujemy dla was, producenci i dystrybutorzy wybudowaną przez nas platformę sprzedaży B2B jak również przystosowaną odmienioną wersję platformy dla B2C uzupełnioną w kompletne informacje dotyczące produktów, materiałów wykorzystywanych w budownictwie. Etap implementacji produktów, integracji systemowych, dostosowania aplikacji do wymagań producenta/dystrybutora wykonujemy całkowicie bezpłatnie.

Przewidujemy kilka kanałów nawiązania współpracy z naszą firmą: – Platformę możemy wdrożyć u producenta, dystrybutora, opublikować w Internecie i przekazać do samodzielnej eksploatacji zapewniając wsparcie techniczne oraz rozwój aplikacji. – Platformę możemy wdrożyć u producenta / dystrybutora, opublikować w Internecie oraz zająć się jej rozpowszechnianiem u wskazanych klientów producenta / dystrybutora, zająć sie obsługą problemów klientów podczas eksploatacji platformy, z wykorzystaniem naszej krajowej sieci mobilnych przedstawicieli technicznych jak również wspierać sprzedaż produktów przez nasz call center gdzie pracują specjaliści w poszczególnych dziedzinach materiałów budowlanych. – tak samo jak w punkcie drugim z rozszerzeniem sieci sprzedaży o Global System jako dystrybutora Państwa produktów, który zajmie się rynkami niszowymi gdzie nie są Państwo skoncentrowani ze względu na odległość lub niewielką liczebność mieszkańców poszczególnych lokalizacjach. Główna grupa docelowa naszej dystrybucji to klienci z mniejszych miejscowości, z reguły nie przekraczających 20 – 25 tysięcy mieszkańców, które oddalone są od większych aglomeracji gdzie mieszczą się prężnie działający dystrybutorzy, a w związku z tym Ci mali kupcy są niejednokrotnie wyłączeni z dostępu do towarów w przystępnych cenach. Przy użyciu naszej platformy Wasi klienci będą mogli:

  • dokonać zamówienia produktów bezpośrednio z waszego magazynu lub za pośrednictwem dystrybutora w zależności od ustaleń handlowych. Spełniając minimum logistyczne lub płacąc dodatkowo za transport
  • dowiedzieć się o dostępności wybranego towaru na magazynie producenta lub dystrybutora. W przypadku stanu zerowego danego produktu, bezpośrednio przez nasze narzędzie uzyskać informacje o terminie produkcyjnym lub importowym
  • poznać cenę towaru na dzień dzisiejszy zgodną z umówionymi progami rabatowymi na dany asortyment, lub w przypadku niektórych towarów użyć negocjatora ceny który będzie obsługiwany w czasie rzeczywistym przez lokalnych przedstawicieli handlowych producenta/dystrybutora.
  • poznać termin dostawy oraz koszty z nim związane jeśli nie zostaje spełnione umówione minimum logistyczne
  • wygenerować fakturę w formie elektronicznej akceptowalnej przez Ich system sprzedażowo- magazynowy, nie będą musieli tracić czasu na wprowadzanie ręczne zamówień.
  • wygenerować zgłoszenie serwisowe lub reklamacyjne
  • przeglądać historię zamówień, faktur w poszukiwaniu informacji
  • pobrać dokumenty związane z produktem, karty katalogowe, aprobaty techniczne, certyfikaty, dopuszczenia itp.

W państwa systemie również: zamówienie, faktura, zlecenie transportowe ( list przewozowy ) wygeneruje się automatycznie, a informacja o zaistnieniu zdarzenia zostanie rozesłana do osób odpowiedzialnych za kontrolowanie przebiegu poszczególnych procesów w firmie ( Dział handlowy, księgowość, magazyn, spedycja ) Poza tym aplikacja zawiera szereg narzędzi pozwalających zwiększyć wolumen sprzedaży, upraszczających dobór asortymentu, umożliwiających spełnienie oczekiwań klienta tj.:

  • moduł okresowych akcji promocyjnych
  • internetowy katalog produktów dobrze pozycjonowany w wynikach wyszukiwania Google
  • blog tematyczny o produktach budowlanych (Opinie, recenzje, prezentacje, instrukcje)
  • porady ekspertów
  • kalkulatory, konfiguratory
  • możliwość zamówienia spedycji /transportu z poziomu aplikacji
  • możliwość zamówienia materiałów marketingowych z poziomu aplikacji (banery, wizytówki, ulotki itp.)
  • możliwość zamówienia reklamowej odzieży roboczej dla klientów

Reasumując – rozmawiamy o biznesie w momencie kiedy aplikacja jest działająca i pozwala zarabiać tak bardzo oczekiwane dla wszystkich pieniądze.

0

lata wdrożeń

0

Rozmów z firmami

0

Parametrów technicznych

0

GB Zdjęć i dokumentów